Post by walnacompminswer on Feb 18, 2022 11:53:47 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Catapult 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Catapult 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder ubegrænset primogems ▞▞▞
▞▞▞ The Catapult 2 2022 version ▞▞▞
spillet er okay.men ikke godt som katapult 1. at få mønt i hver mission er for kort.ikke nok til at shoppe ting .de forpligter os til at betale for mønter.det er virkelig ikke ligetil..
Sjov og nem at samle op. Opgraderinger kan være lidt dyre, men det er nemt at drive landbrug. Jeg tror, at den eneste klage, jeg kunne komme med (nær den er meget lille), er betjeningen af ballista. At skulle sigte og trække sig tilbage med lidt plads til at bevæge sig for at gøre det. Dette er ikke engang nok til at fjerne en stjerne fra vurderingen.
Efter den nye opdatering er dette spil blevet fuldstændig vrøvl. Før dette var dette spil meget sjovt. Så jeg afinstallerer dette.
Stadig en meget god og den seneste opdatering var god at tilføje de ekstra niveauer, men det er næsten umuligt at sætte kortet sammen til de ekstra niveauer. Det er mere frustrerende end sjovt.
Bedste katapultspil !/15/2020 Opdatering Ok Nu går spillet ned, jeg er på niveau 17, og det er det, jeg prøver at geninstallere det og se, hvad der sker. Tak
The Catapult 2 Aksi vqi
Jeg elskede dette spil indtil sidste opdatering. Det ligner din typiske pay to pay-app. Meget skuffende.
Det er sjovt og vanedannende; dog kryber det absolut med tilføjelser. For at gøre væsentlige fremskridt med at opgradere dit udstyr, skal du se tilføjelser for ekstra midler. At vælge ikke at se ville tage dig lang tid at komme nogen vegne.
Jeg kan godt lide den gamle endeløse tilstand. Lad os måle, hvor stærk du er. Det er umuligt at gøre det nu, fordi jo stærkere du bliver, jo stærkere er dine modstandere. Hvis jeg ikke kan slå et niveau, og jeg går og bliver stærkere.. niveauet er også stærkere. Hvis ikke, burde endeløs tilstand være mere givende. Du møder disse super stærke modstandere og får næsten ikke noget for det. Måske har begge endeløse tilstande.
Spillet er godt, men det tager mindre tid at få flere point, og udgifterne til udstyr er høje. Til sidst bliver nogle gange irriterende på spillet. spild af tid
Det her er en TUR!! Elsker det!! På niveau 34 nu, i den første "sæson"; har ikke åbnet HALVDELEN af de tilgængelige opgraderinger! (panser, katapulter, våben, slotte...) Annoncer er minimale; ikke noget imod at spille tidligere niveauer igen for at få "penge" til opgraderinger. Tak, fordi du har lavet et fremragende spil, som fattige mennesker kan nyde!
Det er det allerværste spil.... Pls Du har tilføjet flere indstillinger i dette spil.... På 2. boss-niveau er det meget svært at besejre fjenden med normal...castel og magt.. Jeg hader dette spil... 😡 ... PLS opdatering for at løse disse problemer .. Og jeg spiller.. 10 til 15 kampe.. Og strømmen er nede.... Jeg venter i 2 til 3 timer til fuld kraft
spillet er interessant, god tid går, men selv jeg rammer fjenderne, så rammer de os, men vi fejler, og mønterne er meget færre til opgraderinger af våben, der tager meget tid. Op niveau 59 kan du spille lidt nemt, men niveau 60 kan du ikke slå nogensinde at opgradere du gør det er meget meget svært jeg kan ikke komme over niveau 60 flere gange jeg prøvede endelig jeg afinstallerer spillet
At blive god til det her..efter et stykke tid med en pause er jeg tilbage for at sprænge dem, godt grin, dejlig kontakt med dem i baggrunden, der flyder rundt med balloner.
The Catapult 2 ઍક્શન mbqi
Du ved, jeg havde tænkt mig at give dig fem stjerner, men denne opdatering stinker, fordi du føjede et vildt energisystem til dette spil, og det er det VÆRSTE, der kan ske for spillet, også du ændrede den endeløse tilstand og klarede det virkelig svært, derfor giver jeg kun tre stjerner.
Installerede spillet, indlæste det, og før jeg overhovedet spillede det første niveau, fik jeg en annonce. HELT SERIØST? Sekunder til at bruge dit spil for første gang, og det er sådan, du vil starte? Nå, mere som hvordan det ender. Afinstalleret. Svar til udviklere: Er du dum? Hvorfor skulle jeg købe annoncefjernelse for et spil, der giver annoncer, før du overhovedet spiller det? Er dit hoved så langt oppe i røven? Dette svar har netop givet mig al mulig grund til at undgå din virksomhed og deres spil.
Sjovt
God kamp. Elsker live player vs player. Tre forskellige tilstande at spille i, hvis du er uden for wifi-rækkevidde. Sæt pris på, at de er generøse med deres daglige priser. Kan dreje præmiehjulet hver par timer. Kan helt sikkert gå videre uden at betale $$$$ for det.
Godt spil men langt for mange annoncer. Det forstyrrer flowet
The Catapult 2 Action ngru
Reduceret stjernebedømmelse på grund af følgende: 1. Udviklere svarede ikke på tidligere anmeldelse. 2. Ændrede ikke belønningspolitik for GeM-sejr i 5. og 10. bølge 3. I stedet for opdatering af compain-tilstand, introducerede Tank-tilstand, som er værre 4. Lykkehjul stopper nu altid på lavere belønninger, fast program. Ved hjulspin for mønt stopper 475 altid ved tilsvarende møntbelønning, ikke på ædelstene. 5. Nogle gange hænger, når du ser reklame for at bevare fremskridtet eller fordoble mønten.
Sjovt og vanedannende spil. Kan varmt anbefales 👌
Simpelthen fantastisk spil. Det er meget sjovt. Og hvis nogen har problemer med annoncer, foreslår jeg at spille offline, men jeg spiller altid online for dobbelt guld... . Virkelig godt spil velgennemførte udviklere. Jeg foreslår, at der også skal være PvP-tilstand med venner. Jeg kan se, at mange klager over guld. Der er få måder at tjene let guld på. Jeg vil fortælle dig 2 strategier. 1. I din aktive tid spil trin 5 igen og igen for let 1500 guld under 2 min. 2. I dine inaktive tider som at have mad, se tilføj for 200 guld.
Det eneste problem for mig er, at efter en annonce er udspillet, når jeg vender tilbage til spillet, er dens totalt sorte skærm. Jeg kan høre spillyde, men intet på skærmen. Den eneste mulighed er tilbage, er at afslutte og genstarte. Virkelig frustrerende.
Spillet er godt, men pvp låses op på 20. niveau, så fjern dette
Virkelig fedt spil, MEN... der er en irriterende ting, når du vil "fordobe dine mønter" ved at spilde 30 sek af dit liv og se en sponsoreret tilføjelse (hvilket er ok, en del af aftalen), men så bliver tilføjelsen sidder fast få sekunder før slutningen, mens du ikke har andet valg end at annullere videoen og miste pointene, så du til sidst den pokkers tilføjelse, men fik ingen mønter. det skete for mig flere gange, som om det var med vilje. reparer det, og du vil få dine manglende stjerner. Opdatering: problemet er løst.
Funktionerne og værktøjerne bliver forfærdelige efter den sidste opdatering. Desuden bliver nogle af mine permanent udstyrede arme midlertidige og bør købes til hver løbetur. Så jeg foretrak at afinstallere det efter 4 måneder 😐
Efter at opdateringen var installeret, blev niveauer downloadet. Nu kører den rundt og tjekker internetforbindelsen. Spillet var ok indtil opdateringen. Spillet åbner ikke efter opdateringen. Kør ikke opdateringen.
Dette spil er godt for små børn, fordi det giver afslapning, og det er en underholdende 🎮🎮 Men jeg vil kun sige, at på trods af at du spiller mobilspil, skal du spille udenfor på grund af helbredsproblemer. Så jeg kan foretrække nej til at spille flere spil i telefoner. Dette forårsager skade på dine øjne og din hjerne. Det påvirker også til vores mentalitetsniveau forårsager doven dig og påvirket din livsstil. Brug ikke meget af din tid på telefoner, fordi det sårer dine forældres følelser. Respekter dine forældre.
Antallet af modstandere efter niveau 60 er steget enormt. Jeg kan ikke håndtere 45-50 modstandere på et enkelt niveau, hvor alle kan udslette mig. Der dukker 3-4 modstandere op ad gangen, hvortil selv mit SHIELD ikke kan tage det, da det forsvinder efter et kort spænd. Der er heller ingen opgradering til kanon efter niveau 5, som kommer meget kort. Catapults brandhastighed skal eskaleres. Sænk nr. af modstandere for et niveau, fordi tonsvis af dem gør mig mættet. Og efterlader mig uden vilje til at spille videre.
Havde krydset 121 niveauer med Google Play logget ind. Troede, at spillet blev synkroniseret, men efter installation i en anden mobil med samme Google Play-spilkonto, startede spillet kun på 26. niveau...! 😰 Alle spildata er slet ikke blevet synkroniseret...!😡😡🤬
Snydekoder til spil. Giver ikke belønninger, når de er optjent, og fryser dit spil på bestemte tidspunkter for at sikre, at du er besejret. Spil stadig snyder. Det ser ud til, at det ikke vil lade dig gå videre, før du har brugt penge på at opgradere. Fryser din handling, mens fjenden slår dig, indtil den er død. Bare et snydetoiletspil. Vil du reparere det? Stop med at snyde og lad spillere komme videre uden at bruge penge. En anden rettelse tillader spillet at registrere spillerjusteringer uden at dræbe dem. Snyd bliver bare værre. Shield virker ikke
Ret til at overvåge alt er godt Nyheder om det Kunne ikke jeg vil ikke
The Catapult 2 Laga vumi
Sjovt spil .😜😜. men fyren, hvordan lavede dette spil, han er et stort fjols, han satte prisen for en guldmønt er for høj, ingen vil bruge så meget beløb for dette time pass-spil
Interessant overtagelse af mit filsystem. Dette spil downloader automatisk videoer til annoncer til din enhed, og selvom du fjerner videoerne fra dit filsystem og deaktiverer tilladelserne, kan de stadig dukke op på en eller anden måde. Ikke helt sikker, men jeg tror, det er ulovligt for dig at dumpe filer ind i min telefon uden mit samtykke.
efter at have spillet er det sjovt, men mønterne eller pointene suger, og alt er dyrt. der ønsker at betale 20 bucks bare for at få en bedre kvalitet eller fremad. Når du spiller alt dette og ikke kan blive tildelt godt for ville dræber, og så hjælper de billige annoncer ikke.
Elsker spillet, meget lydhør kontrol, fantastisk gameplay. Men jeg føler mig snydt, når jeg ser en annonce for at fordoble mine mønter i slutningen af en dag, og de tælles ikke med. Det er lige meget, om jeg trykker på tilbagepilen eller cirklen x.
Meget sødt og SJOVT spil. Det bliver sværere for hvert niveau, hvilket gør det endnu mere udfordrende. Jeg kan godt lide belønningen med at se annoncer, selvom jeg aldrig har haft problemer med dem. Så mange dimser, du kan få for at forbedre det sjove i spillet. Det er altid en fornøjelse. 5 stjerner + et fnis fra mig 😁 Til udviklerne ~ Jeg ønsker for livet ALTID at synge vidunderlige melodier til jer 🎵
det er bare et sjovt spil, bestemt værd at bruge nogle $$$ på at købe den gode kanon og 4 etagers fort. Efter den seneste opdatering varer de lavere automatiske gener ikke et par sekunder, selv på de lavere niveauer. Dårlig ændring BYV
Mit ord, dette spil suger dig ind. Du starter langsomt og nemt, og så begynder det at bygge med flere angreb ved hjælp af bedre våben. Du finder dig selv febrilsk forsøger at slå dem ud, men normalt vinder de. Du skal så vælge bedre beskyttelse og arme til dig selv for at komme videre til næste niveau. Og hvert niveau er sværere end det sidste. God kamp. Jeg kan ikke stoppe med at spille det. Et klassisk tilfælde af, bare en gang mere. Kun lavet til niveau 66 indtil videre, så der er meget mere at spille.
Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes Toiminta prb
Haha 😂 dette spil er fantastisk. Jeg antog, at det ville brænde ud af min interesse hurtigt, men det gør et fantastisk stykke arbejde med at øge våben og forsvar for at matche den stigende sværhedsgrad. Selv på de hårde dele er det normalt kun et tilfælde af at justere strategien ... og at sende stickmen-fjenderne flyvende bliver aldrig gamle.